כריס המסוורת', 2019  מקור: ויקיפדיה (גייג' סקידמור)
בתמונה כריס המסוורת'

עלו לאחרונה

הצילו את הנבחרת שלנו עם דיוויד בקהאם | Save Our Squad with David Beckham

שחקן הכדורגל המפורסם דיוויד בקהאם חוזר למזרח לונדון, שם גדל, כדי לסייע לקבוצת הנערים "ווסטוורד בויז" שזקוקה נואשות לעזרה והכוונה. ווסטוורד לא ניצחה באף משחק מתחילת העונה ובקהאם מגיע לסייע לקבוצה הנמצאת בסכנה של ירידת ליגה.

מ-09 בנובמבר 2022, בדיסני פלוס

 

יעלו בקרוב

חסר גבולות עם כריס המסוורת' | Limitless with Chris Hemsworth

בסדרה חדשה מבית נשיונל ג'יאוגרפיק, השחקן כריס המסוורת' ("ת'ור: אהבה ורעם") מנסה לגלות איך להאריך את תוחלת החיים ולשפר את איכות החיים בגיל מבוגר. המסוורת' חושף דרכים להתמודדות עם תהליך הזיקנה המבוססות על מחקרים חדשים ופורצי דרך ומבצע שורה של אתגרים אפיים כדי להבין את מגבלות הגוף האנושי. סדרה בת שישה פרקים שנוצרה על ידי דארן ארונופסקי ("ברבור שחור").

מ-16 בנובמבר 2022, בדיסני פלוס

 

ג'אקס סטיוארט: ספק סביר | Reasonable Doubt

ג'אקס סטיוארט (אמאיאצי קוריניאלדי) היא סניגורית מצליחה במשרד עורכי דין נחשב בלוס אנג'לס. ג'אקס מתמודדת לא רק עם תיקים מאתגרים אלא גם עם הקושי לגדל את שני ילדיה לאחר שהיא ובעלה נפרדים. כשדיימון קוק (מייקל אילי), לקוח עליו הגנה כשעבדה בסניגוריה הציבורית, משתחרר אחרי שישב 16 שנה בכלא על פשע שלא ביצע, החיים של ג'אקס הופכים מסובכים עוד יותר.

מ-23 בנובמבר 2022, בדיסני פלוס

 

פרויקטים עתידיים

איווג'ו | Iwájú

סדרת אנימציה שהופקה על ידי אולפני האנימציה של דיסני וקוגאלי, חברת הבידור האפריקאית. "איווג'ו" היא מילה ביורובה (שפה מערב אפריקאית) שפירושה "עתיד". הסדרה מתרחשת בלאגוס עתידנית ועוסקת בשלל נושאים חברתיים. הסדרה אמורה להגיע לדיסני פלוס ב-2023.

שי שגב משמש כמבקר תרבות, קולנוע וטלוויזיה באתר דיומא. בשנים האחרונות משמש ככתב היין, האלכוהול והקולינריה הבינלאומית של Ynet, כתב התרבות והטכנולוגיה באתר ג'ירפה, עורך מגזין יין וגורמה, מגזיני תעופה, תיירות ומלונאות מובילים

users: שי שגב

עוד בנושא

אולי יעניין אתכם

הנקראים ביותר

המלצת העורכים

החדשים ביותר